Aktuality

Jak hodnotí dopad reformy společné vzdělávání ředitelé a učitelé? Inkluzi brzdí plné třídy

Podle výzkumu, který zjišťoval názory ředitelů a učitelů na dopady reformy společného vzdělávání (inkluzivní novely), se po prvním roce praxe nejvíce zlepšilo financování podpory vzdělávání pro děti se speciálními potřebami.

Ředitelé běžných základních škol se však nadále potýkají s nedostatkem asistentů pedagoga nebo speciálních pedagogů.

Problém vidí učitelé také ve velkém počtu žáků ve třídách.

Tématu se věnovala i některá media, například idnes.cz:

Překážkou inkluze jsou plné třídy a nedostatek asistentů, míní učitelé

Ředitelé a učitelé základních škol pokládají za hlavní bariéru společného vzdělávání plné třídy dětí. Potýkají se také s nedostatkem asistentů pedagoga. Ukázal to průzkum, který realizovala výzkumná agentura Nielsen Admosphere pro Nadaci OSF a jehož závěry v úterý představili odborníci na inkluzi.

AKTUALITY

Rodiče hledají asistenta pedagoga - terapeuta pro syna s PAS v Praze

21.01.2020

Hledáme asistenta - terapeuta pro šestiletého syna s PAS (bez fyzického a mentálního postižení). Potřebujeme asistenta či asistenta kvůli problémům s komunikací a pochopení školní látky. Náplň: práce: ABA terapie v domácím prostředí, celodenní asistence ve škole. Nabízíme vysoký plat dle klasifikace a pracovního režimu, úhradu nákladů na dopravu, školení ABA terapie >>

© Nová škola, o.p.s. 2013