Dnes < > September 2020
Sunday PO ÚT ST ČT SO
30
31
Sep 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Oct 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Burza práce

Středisko výchovné péče Liberec přijme od října 2015 pro svoji ZŠ asistenta pedagoga na plný úvazek

Pracoviště Středisko výchovné péče Liberec přijme od října 2015 pro svoji základní školu asistenta pedagoga na plný úvazek (40 hodin / týden). Jedná se o malotřídní formu výuky - více oddělení v rámci jedné třídy, zpravidla 8 dětí ve třídě.

Předpoklady

  • vzdělání dle Zákona č. 563/2004 Sb.,
  • milé a vstřícné jednání s klienty,
  • ochota učit se novým poznatkům,
  • schopnost týmové spolupráce.

Nabízíme

  • 7. – 8. platová třída
  • práce v kreativním a profesionálním týmu kolegů,
  • supervize, profesní školení,
  • 40 dní dovolené, 12 dní studijní volna, osobní ohodnocení,
  • získávání informací a dovedností z příbuzných oborů.

Nabídky: zasílejte pouze písemně na mail: svp_lbc@centrum.cz

AKTUALITY

ZŠ speciální v Psárech přijme asistenta pedagoga

23.09.2020

Pro naši ZŠ speciální v Psárech hledáme asistentku/asistenta pedagoga k dětem s kombinovaným postižením. Úvazek 0,75. Nástup možný ihned. Asistentské vzdělání není nutné, lze dodělat. Dobrá dostupnost z Prahy MHD. >>

MŠ v Říčanech – Kuří hledá asistenta pedagoga na 0,5 úvazek

23.09.2020

Pro Mateřskou školu Kuřátko v Říčanech – Kuří hledáme asistenta pedagoga, 20 hodin/týden, nástup nejlépe 1. října 2020. Nabízíme rodinnou atmosféru malé školy, přátelské a podnětné pracovní prostředí, nové a moderní zázemí, maximální materiální i personální podporu. Požadujeme laskavý, trpělivý a vstřícný přístup k dětem, schopnost pracovat v týmu a umět říci vlastní názor. >>

Jaké jsou vaše zkušenosti z distanční výuky a návratu dětí do školy?

22.09.2020

Vzdělávací program Varianty společnosti Člověk v tísni prosí o vyplnění krátkého dotazníku. Cílem šetření je zmapovat zkušenosti a doporučení asistentů pedagoga a školních asistentů z období distanční výuky a návratu do škol. Šetření je anonymní a jeho výsledky chceme využít jako další podklad do diskusí o roli asistentů v českém vzdělávacím systému. >>

© Nová škola, o.p.s. 2013