O projektu

Výstupy projektu

V rámci projektu Školní asistent - nástroj upevňující rovné příležitosti dětí a žáků ve Středočeském kraji, reg. č. CZ.1.07/1.2.33/02.0022 byly realizovány následující výstupy:


1. informační webový portál www.asistentpedagoga.cz, na jehož stránkách se právě nacházíte


2. metodická příručka s názvem "Asistence ve vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním", jejíž autorem je Mgr. Zbyněk Němec a kol.. Českou i anglickou verzi příručky si můžete stáhnout zde.


3. studijní materiály ke kurzu Začínáme s asistentem pedagagoga, ke stažení zde


4. studijní materiály ke kurzu Jak vytvořit ve škole tandem, ke stažení zde


5. studijní materiály ke kurzu Efektivní opatření s cílem zlepšení podmínek pro vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků, ke stažení zde


6. studijní materiály ke kurzu Asistent pedagoga, učitel a specifické potřeby sociálně znevýhodněných romských žáků, ke stažení zde


7. studijní materiály ke kurzu Komunikace pracovníků školy s rodiči sociálně znevýhodněných žáků, ke stažení zde

AKTUALITY

ZŠ speciální v Psárech přijme asistenta pedagoga

23.09.2020

Pro naši ZŠ speciální v Psárech hledáme asistentku/asistenta pedagoga k dětem s kombinovaným postižením. Úvazek 0,75. Nástup možný ihned. Asistentské vzdělání není nutné, lze dodělat. Dobrá dostupnost z Prahy MHD. >>

MŠ v Říčanech – Kuří hledá asistenta pedagoga na 0,5 úvazek

23.09.2020

Pro Mateřskou školu Kuřátko v Říčanech – Kuří hledáme asistenta pedagoga, 20 hodin/týden, nástup nejlépe 1. října 2020. Nabízíme rodinnou atmosféru malé školy, přátelské a podnětné pracovní prostředí, nové a moderní zázemí, maximální materiální i personální podporu. Požadujeme laskavý, trpělivý a vstřícný přístup k dětem, schopnost pracovat v týmu a umět říci vlastní názor. >>

Jaké jsou vaše zkušenosti z distanční výuky a návratu dětí do školy?

22.09.2020

Vzdělávací program Varianty společnosti Člověk v tísni prosí o vyplnění krátkého dotazníku. Cílem šetření je zmapovat zkušenosti a doporučení asistentů pedagoga a školních asistentů z období distanční výuky a návratu do škol. Šetření je anonymní a jeho výsledky chceme využít jako další podklad do diskusí o roli asistentů v českém vzdělávacím systému. >>

© Nová škola, o.p.s. 2013